FRADI NASIK-ZSELÉS SZALONCUKOR


Tavaly, amidőn izgalmas szaloncukrok után kutakodtam, akkor bukkantam rá a Fradi termékére.
És egyben rácsodálkoztam a webshop-ra is. Focirajongó nem lévén, fogalmam sem volt, hogy nekik saját márkás termékeik vannak. Azt meg végképp nem gondoltam, hogy nasikat is gyártatnak.
Gondoltam, éredekesség képpen beszerzek párat üde színfoltként a blogba. A paletta nem teljes, szaloncukorból van még marcipános is, és pár sós snack is hiányzik, de ízekítőnek ez a pár db is elég lesz.


A szaloncukorral kezdem. Ez a zselés változat.
A csomagolása inkább határidőnaplóra, semmint karácsonyi termékre hasonlít. Pedig a fenyő zöld, tehát akár fel is használhatták volna. Bár tény, mivel főként férfiakhoz kerül, így cuki anyalkáknak nem biztos, hogy örülnének...(?)



Ahogy általában a többi szaloncukor, ez is 350 g-os, a Bakos Marcipán készítette.


Belsejébe azért becsempésztek egy kis Karácsonyt. A cukrokat szép, fényes papírba csomagolták, díszként pedig az FTC logó került rá.


Illata étcsokis, íze nagyon finom citromos. Csak ez az egyféle íz van benne, de ez tökéletes.
Ami nem tetszik benne, hogy a csokiréteg alatt van egy ropogós cukorréteg, ami egyébként nem emlékszem, hogy a zselés szaloncukrot sajátja lenne, de ettől függetlenül ok!



MÉG TÖBB FRADI NASI KÉPEKBEN:


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések