RITTER SPORT: CREMA CATALANA

A csomagolására ránézve azt gondoltam először, hogy créme brulée-vel töltött, aztán láttam a feliratot (katalán krém) és elbizonytalanodtam, hogy vajon a kettő ugyanaz-e, csak a franciák így, a spanyolok meg úgy hívják.
Majdnem igazam lett. Mert a lényegi hozzávalók mindkét krémnél ugyanazok: tojás, tejszín, cukor.
A katalán krém annyiban különbözik, hogy kell bele citromhéj, kevés vaj és fahéj. Bár eddig egyiket sem ettem ez mindenképpen jobban hangzik.

A szemfülesebbeknek valószínűleg feltűnt a tejkaramella is. Hogy miért került oda???
Szerintem azért, hogy végképpen összezavarodjunk...:)))






Jó vastag törtfehér színű krémréteggel töltött a csokink. Illatát egyértelműen a karamella határozza meg. Íze is a vaj- és a tejkaramellára hasonlít. Sőt, gyakorlatilag olyan, mintha azt megolvasztották volna, feltúrbózták még egy kis tejszínnel és beletették két csokiréteg közé. Csak nem annyira édes.
 Állaga jó puha,krémes. Fincsi!

Termék pontos megnevezése: Karamellkrémmel töltött tejcsokoládé

Összetétel: cukor, növényi zsír, sovány tejpor, kakaóvaj, kakaómassza, teljes tejpor, vaj, vajzsír, tejszínpor, szójalecitin, természetes aroma

kakaótartalom: min.30%, tejtartalom min.18%, krém 47%

Tömege: 100 g

Gyártja: Alfred Ritter GmbH & Co., Németország, http://www.ritter-sport.de/#/de_DE/home/

MÉG TÖBB RITTER:

2014 TÉL: KARAMELLIZÁLT MANDULÁS
2014 TÉL: VANÍLIÁS KIFLIS
2014 NYÁR: JEGESKÁVÉ-VANÍLIA, EPER-NÁPOLYI, MÁLNA-JOGHURT-ÁFONYA
KEKSZES-KRÉMES
EGÉSZ MOGYORÓS

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések