LENGYEL NASIK 7.: POKÓJ KRÓWKI CREAM FUDGE: VAJKARAMELLA

Hunyd le szemed! Képzelj el egy békés vidéki tájat, ahol minden zöld. A levegőben frissen vágott fű és szalma illata keveredik. A madarak csiripelnek, a lovak nyerítenek, a kutyák csaholnak. A távolból egy legény fütyürészése hallatszik...
Nem, ez nem egy meditációs gyakorlat, pusztán a mai nasira szerettelek volna ráhangolni titeket.:))


A lengyel édességek közül talán a bocis vajkaramella a legismertebb. Őszintén szólva én sosem rajongtam érte, de ez a fém tejeskanna annyira megtetszett, hogy nem tudtam neki ellenállni.


A dobozban egy zacskóban helyezkednek el a bocifejes nasik klasszikus csomagolásban. Ennek már a 80-as években is ilyen papírja volt, de gyanítom korábban is. Valószínű, amióta létezik...(1949-től)



Illata nem túl intenzív, érződik a karamella, de kicsit mintha a papír szagát is átvette volna. Ha kettétörjük, sokkal jobb a helyzet. Előjön a vaj és a tej is, melyekkel együtt már pozitívabb az összbenyomás. Állaga omlós, amikor rágjuk pedig kellemesen krémessé válik.Emlékeimben édesebb íz élt, de annyira nem vészes.

Összetétele, Tömege, kcal:


Gyártja: SPÓŁDZIELNIA "POKÓJ", http://www.sp-pokoj.com.pl/cukiernia/

MÉG TÖBB OMLÓS TEJKARAMELLA KÉPEKBEN:

 

Megjegyzések

  1. Szia!

    Azt megkérdezhetem, hogy hol/hogyan szereztél be ilyen karamellát? Párom születésnapja lesz, és nagyon imádja, de legutoljára akkor evett, mikor Lengyelországban járt.

    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Veronika!

    Interneten vettem: http://csokicsillag.hu/Femdobozos_tejkaramella.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések