FERRERO: KÓKUSZOS DUPLO

A mai termék bennem kellemes emlékeket ébreszt. Azok, akik a 21. század elején születtek kb. annyi évesek lehetnek, mint amennyi én voltam a 80-as évek végén, amikor a Duploval először találkoztam. Apukám kint dolgozott Németországban és rendszeresen hozta haza ezeket a nyugati csodákat. Mert akkor ezek gyerekként tényleg annak számítottak. Félköríves dobozban egyenként becsomagolt vékony rúd alakú csokik, ami ráadásul fatörzs mintásak, és az illlatuk...Váááááááá!
Belegondolva, kb. abban az időszakban ettem először és utoljára is. Pedig, mintha itthon is láttam volna egy-két helyen, de valahogy mindig az újdonságok irányába fordultam.
Amidőn  azonban megláttam ezt a kókuszos változatot, tudtam, hogy kell nekem:)))





Azok kedvéért, akik a múlt században még nem éltek, közlöm, hogy már akkor is ugyanilyen dobozban, ilyen csomagolásban volt a Duplo és 10 db volt benne. Csak értelemszerűen a kókuszszelet nem volt rajta, mert akkor még csak sima tejcsokis változatban volt kapható.
(Azóta van már ét-és fehércsokis is)


1 rúd hossza 11,3*2,3 cm, vastagsága: 1 cm

Illata nagyon kellemes tejcsokis enyhe kókusszal. A nápolyi része jó ropogós. Nekem a sima változat jobban ízlett. Itt a tejcsoki nem tud igazán érvényesülni, mert a kókuszkrém elnyom minden mást, de ettől függetlenül nem rossz.


Termék pontos megnevezése: Töltött tejcsoki nápolyival (7%), kókuszos-tejkrémmel (19%)

Összetétel: tejcsoki 51%: cukor, kakaóvaj,teljes tejpor, kakaómassza,szójalecitin, vanilin
cukor, kókuszreszelék 9%, növényi zsír, búzaliszt, tejpor, édes tejsavó por, természetes aroma,só,sütőpor

Tömege: 1 db 18,2 g, 10 db nápolyi szelet

Gyártja: Ferrero

Videó a termékről: https://www.youtube.com/watch?v=3MreA8N-aRU



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések