DAIRY 4 FUN: KID'S WORLD: CSOKOLÁDÉ ÉS VANÍLIA ÍZŰ DESSZERT

Ma is kijutott a cukiságból. Ezúttal a hűtőpultban néztem szét, és ez került elő:)))


Nem tudtam rájönni mi ez, de annyira helyes ezekkel a nagy szemekkel és a kidugott nyelvével:)))
A dobozra is csak annyi van ráírva, hogy csokis és vaníliás desszert. Hogy enni kell-e vagy inni????


Kibontva olyan, mint a főtt tojás tartóval. Eleddig számomra ez igazán egyedi megoldás, még sosem láttam ilyet..(Ohhhhhh)


A termék két részből áll. A kupolából (körátmérő: 7 cm) és a tégelyből (körátmérő: 6,7cm). Mindegyik le van zárva, így óvatosak legyünk kibontásnál, mert nem tudjuk, melyikből mi ugrik elő! Magassága: 10,5 cm



Végre fény derült a tartalomra! A tetejében egy érdekes anyagból készült dinoszaurusz figura van. Nem műanyag, nem gumi, de talány, hogy miből van.
Az aljában pedig ott van maga a nasi: vaníliás-csokis puding.:)) Nem értem, ez miért volt eddig olyan nagy titok. Gondolták, akkor nem veszi meg senki, ha ráírják, hogy egyszerű puding...(?)


Illata, állaga és íze, mint általában a bolti vaníliás-csokis pudingoknak. Alapvetően és szeretem a pudingot, főleg a csokisat (kicsit feltúrbózva extra étcsokival) legyen az saját magam által készített vagy gyári, így nekem ez a termék is ízlik. Mondjuk az a két evőkanálnyi, ami belefér ebbe a csöpp tálkába, az nem fogja megfeküdni a gyomromat...Bár tény, hogy nem felnőtteknek szánták!


Ő itt Judy, akinek még van 5 tesója: Bugi, Holly, Ziggi, Oski,Willy.
Én nem szeretem, ha előre elnevezik a háziállatomat, de ezt most megbocsátom, mert annyira édi-bédi, hogy nem tudok haragudni.:)))



Összességében ez egy jól kitalált termék. A játék is cuki benne és a desszert része is finom. Hogy megéri-e azt a 338 Ft-ot, amibe került....(?)

Összetétele: fölözött tej, tejszín 18%, cukor, módosított kukoricakeményítő, zsírszegény kakaópor 1,1%, glükóz szirup, sovány tejpor,  sűrítő anyagok, aroma, béta-karotin

Tömege: 70 g

100 g 136 kcal

Gyártja: Dairy 4 Fun, Csehország, http://www.dairy4fun.com/

Megjegyzések

  1. http://www.nosalty.hu/ajanlo/megetette-hajfestekkel-gyereket

    VálaszTörlés
  2. Nagyon beteg lelkű szülő, aki egyáltalán ilyet vesz a gyerekének, függetlenül a most előkerült információtól!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok esetleg nincs valakinek ilyen pudingos figurája eladó?

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok esetleg nincs valakinek ilyen pudingos figurája eladó?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések