SZERENCSI RETRO VAJKARAMELLÁS SZALONCUKOR



Idén egy doboz szaloncukrot szerettem volna bemutatni a Milka válogatást, de mire eljutottam volna oda, hogy beszerezzem már nem volt. Ehelyett ez most az ötödik féle, ami a kezeim közé került.
Ha viszont itt van, hát bemutatom, mert van itt elég hely, elfér.


A Szerencsi Retró sorozatból a marcipános-mazsolásat már láthattátok. Azt idén azt egyáltalán nem láttam.


Gyerekkoromban a vajkaramellás szaloncukor volt a kedvencem. Mostanra viszont arra jöttem rá, hogy annyi jobb csoki van, hogy egyre inkább nem szeretem a szaloncukrokat.



Illata kibontva töményen kakaós. Szerinem ez annyira már nem retró, mert mintha csokival és nem kakaómasszával lenne bevonva. Mindenesetre nem ropog, a töltelékben viszont valami igen. Nagyon kemény. Emlékeimben úgy él, hogy a vajkaramellás szaloncukor puha és tényleg érződik benne a vajas íz. Ebben sem karamella sem vaj nem jelenik meg. Konkrétan nem sok íze van.
Retró ide, retró oda, ez szégyenletes. És, ha mindehhez hozzávesszük, hogy jóval a 400 Ft-os árkategória fölé van pozícionálva, hát még lesújtóbb az összbenyomás.


Összetétel:


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések