SZERENCSI MIKULÁSOK: DIABON ÉT ÉS SIMA TEJCSOKI


Annak ellenére, hogy a Szerencsire megharagudtam a gagyi adventi kalendáriumai miatt, csak vettem a Mikulásaiból. Egy klasszik tejcsokisat és egy Diabonos étcsokisat.


A csomagolása rendben van, mind a két fajta egy kedves, kiegyensúlyozott, mosolygós arcot kapott.

Méretei: 14 cm magas, kezénél körbe méreve: 14 cm


Belseje már nem annyira vidám. Sőt, a feje kimondottan egy mogorva középkori lovagra emlékeztet.
A karácsonyfára való csúcsdíszt sem értem a kezében. (?)

Illata nem sok van, íze viszont kellemes. Az sem túl intenzív, de legalább az állaga krémes. Chocco Garden-Riegelein mellé ez is felzárkózhat.



Megfordítva egy modás jutott eszembe: Éhes disznó makkal álmodik.
És akkor erre nem is fordítanék több szót, inkább ne nézegessük hátulról!
Viszont azt most olvastam, hogy régen azért etették makkal a disznókat, mert magas a fehérjetartalma, 20%. Sőt, ínséges időkben az emberek is ették lisztté őrölve.

Összetétel:


A kisebb étcsokis 10,5 cm magas és kezénél körbe mérve szintén 10,5 cm széles.


Ennek a belsejére nem fordítottak sok gondot. Így leginkább egy sakkfigura körvonalazódik benne.
Íze sem nagy szám. Én szererem a "Szerecsen" étcsokit, de ez annyira nem meggyőző. Enyhén kesernyés.
Ami nem tetszik benne, amikor rágjuk, valami serceg a fogsor alatt.



Csak, hogy pozitívan zárjam a végét: örülök annak, hogy itt a figura nincs elmosódva, mint az adventi kalendárium szereplői.

Összetétel:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések