GLÓRIA RUMOS-KAKAÓS SZALONCUKOR


Korábban már szerepelt Glória szaloncukor a blogban, méghozzá a szilvás-fahéjas változata. Arról nem sok jót írtam, de mivel nem emlékeztem rá, hogy ez a márka már bemutattatott, így vettem idén is egy zacsival. Ezúttal a kakaós-rumos ízűt.
Tulajdonképpen, mivel ez a kimondottan olcsó kategóriába tartozik, sokat nem vesztünk vele. Sőt, ha finom, még jól is járunk.


Zacsija mit sem változott. Helyes, szöszi, loknis, buci angyalkafej tekint ránk róla.


Belseje 24 db szaloncukor tartalmaz. Még zárt formában is árad belőle az intenzív rumaroma és ez csak fokozódik, ha kibontjuk.



Állaga jó puha. Inkább süteményes jellegű, semmint csokis. A belseje olyan, mint a kekszgombócok tésztája. És persze a külseje sem igazi csokival van bevonva, hanem kakaómasszával.
A másiknál azt írtam, hogy ropog benne a cukor. Ezt itt nem fedeztem fel, illetve egyben igen, de az elhanyagolható.
Leginkább a Sport szeletre hajaz, csak még sokkal extrábban rumaromás.
Egyébként nekem ez kimondottan bejön, de én szeretem a tömény édességeket. Ebben az árkategóriában ez teljesen rendben van.

MÉG TÖBB SZALONCUKOR:

STÜHMER VÁLOGATÁS 2016
BONBONETTI NOSZTALGIA VÁLOGATÁS
STÜHMER PÁLINKÁS VÁLOGATÁS






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések