TÖRÖK NASIK 4.: KARSA: KLAS CAKE


Ezek a hatalmas kekszek és a csillogó csomagolás rögtön elcsábítottak. Alig bírtam kivárni, hogy kibonthassam:)

Nem is emlékszem, utoljára mikor láttam, hogy ennyire vigyáznak a termék épségére. Ezt, kérem szépen,  bombabiztosan beburkolták! Papír, műanyag doboz..nem spóroltak az anyaggal.


Végre sikerült eljutni a sütikhez! Illatban gazdag. A kókuszosat a csoki és a kókusz, a simát a karamell, vanília és csoki határozza meg. Egy doboz 10 db, 5,5 cm átmérőjű, 1,5 cm magas korongokat tartalmaz. Körmérete:16 cm.


Mint láthatjuk a két fajta között az a különbség, hogy az egyiket megszórták némi kókusszal. Ízében sincs túl nagy jelentősége, leginkább dekorációs elemként szolgál.Sokáig gondolkodtam, mire hasonlít, míg végül rájöttem:) A bolti mézes krémesre!
Annyi a különbség, hogy itt kicsivel ropogósabb a tészta.
A pillecukor réteget a csomagolás alapján vastagabbnak gondoltam, ezáltal kicsit habosabb,könnyedebb élményre vágytam. Ettől függetlenül 293 Ft-ot megér.

A fentieken túl kapható még epres változatban is.

Termék pontos megnevezése: Csokival bevont szendvicskeksz pillecukorral

Összetétel:búzaliszt, növényi zsír, cukor,invert cukor,kukorica szirup, kakaópor,tejpor, fruktóz szirup,zselatin,tojásfehérje por, térfogatnövelő,mesterséges vanília aroma

Tömege: 220g:10 db sütemény

Gyártja: Karsa, Törökország, http://www.karsabiskuvi.com.tr/en/

MÉG TÖBB TÖRÖK NASI:
HALK:KAP KEK: CSOMAGOLT MUFFIN TÖBB ÍZBEN
PISMANYE: TÖRÖK VATTACUKOR 
HALK:TARTELETTES: ZSELÉVEL TÖLTÖTT LINZERKOSARAK
SÜLT CSICSERIBORSÓ
ÜLKER:BISKREM:KAKAÓKRÉMES TÖLTÖTT KEKSZ


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések