NUSSKNACKER

Emlegetett szamár, megjelenik! Avagy folytatódik a tavaly már megkezdett egészmogyorós csokik mustrája. Ezúttal végre színre lép az általam oly sokat emlegetett Nussknacker!!!


Akárhogy is nézzük, az eddigi mogyorós csoki közül ennek van a legszebb csomagolása.

A tábladizájnt nem cifrázták túl, de az átütő mogyidarabkák egészen jó mintát kölcsönöznek neki.

A "hátsója" is tetszetős. Szépen sorakoznak egymás mellet a nagy kövér mogyorószemek. Ha jól megnézzük, nagyjából mindegyik kockára jut egy mogyoró. Én 31 db egészet és 5 db darabot számoltam.

Ízét tekintve...Nos be kell valljam, hogy finomabbra emlékeztem...Bár lehet, hogy csak azért nem érzem már olyan jónak, mint egykoron, mert azóta már megkóstoltam a Sparosat meg a Milkát és azok nekem jobban bejönnek.
Tejcsokinak nem elég tejes, ét csokinak nem elég kakaós.

Összetétel: egészmogyi (27%),cukor,tejpor (15,3%), kakaóvaj,kakaómassza,tejcukor,vajzsír, szójalecitin, vanília kivonat.

Gyártja: WIHA GmbH, Németország

MÉG TÖBB EGÉSZ MOGYORÓS TEJCSOKOLÁDÉ 100G:
RITTER SPORT
HEIDI
TIBI
ARABELLE
NUSSKNACKER
SPAR
LINDT

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések