ANGOL NASIK 32.: SHERBET FOUNTAIN: CUKORPOR SZÖKŐKÚT

Ez a nasi az angoloknál retro édességnek számít, tehát már jó régóta árulják. Be kell valljam, én eddig még sosem hallottam róla. Mindenesetre a tubusos/flakonos formája a blogban nem retro, hanem nagyon is újdonság, hiszen ilyen csomagolású édességgel itt még nem találkozhattatok. Nézzük, mit rejt a belseje!



Húúúúúúúúha! Ez meg mi a manó akar lenni??? Ehhez foghatót még nem láttam, pedig már a "tegnapi csirke" kategóriába tartozom! Milyen lehetett az a brainstorming, ahol ez a termék került ki nyertesen???
A netes szótárban megnéztem, mi az a sherbet, de okosabb nem lettem. Ez az a fehér ízé, amiből kilóg az a fekete izé.
Talán kóstolás után okosabbak leszünk...


Szétrombolva a szerkezetet ez marad meg belőle. Érdekes csendélet, nemde? Mi, ha nem ez ihlet meg egy festőt!
Az összetételből az alábbiakra derült fény: a fehér port nyalni és nem szippantani kell! Búza -és kukoricaliszt, cukor és citromsav keveréke. A fekete pedig medvecukor. Ez utóbbit én nem szeretem, ez az a durva - itthon is ismert klasszikus - változat, nem az amit a legutóbb már kezdtem megkedvelni a Haribo Top mixben. 
A citromsavas cucc annyira nem borzasztó, mint ahogy az olvasottak alapján elképzeltem. A kettő együtt viszont nem működik, mert ha belemártjuk a rudat a porba, és bekapjuk, akkor az történik, hogy a nyál hatására a citromos rész gyorsan leolvad és elillan, és ott hagy egyedül minket a rémisztő medvecukorral:(


Összetétel: cukor,melasz,búzaliszt, kukoricaliszt,  nátirum-carbonát, citromsav,borkősav, természetes színezék: karamell, édesgyökér kivonat, ánizsmagolaj,aroma

Tömege: 25 g (94 kcal)

100 g 373 kcal

Gyártja: Tangerine Confectionery Ltd.,U.K.,http://www.tangerineuk.net/

VIDEO A TERMÉKRŐL:



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések