VANÍLIA ÍZŰ JOGHURT KITKATTAL


Kicsit messzire vitte a gondolataimat ennek a joghurtnak a jelenléte, ugyanis a vásárlást igazoló számlán "Kitkat ikerkamrás joghurtként" tüntették fel. Az ikerkamrákról valamiért Egyiptom jutott eszembe, meg a fáraók, és a piramisok...stb. Kb. fél óra telt el, mire visszatértem a valóságba és rájöttem, hogy tulajdonképpen blogbejegyzést akartam írni nem pedig az ókorban kalandozni.


Szóval,  a termék két különálló, piros színű, műanyag részből áll. Az egyikben (nagyobb) a joghurt, a másikban (kisebb) a Kitkak Pop Choc darabok találhatók.





A joghurt illatában és ízében is a vaníliás krémtúróhoz hasonlít, azzal a különbséggel, hogy kicsit savanykásabb.
A Kitkat  pedig ugyanaz, mint a nagyobb kiszerelésű, zacskós változata. 8 db 1,5 cm-es négyzetekből álló csokival bevont kakaós nápolyi kocka.




A joghurt elég sűrű, ha beledobjuk a nápolyikat, nem süllyednek el teljesen. Hogy a kettő együttes íze milyen? Igaziból nem nagyon tudtam értelmezni, mert mind állagban, mind ízben teljes ellentétei egymásnak. Egyik savanykás és lágy, másik édes, kemény és ropogós. Nekem nem alkotnak harmónikus egységet. A Kitkatot bevonó tejcsoki nagyon nem passzol a képbe. Talán, ha étcsokis nápolyit, vagy kekszet tennének helyette sikeresebb kombináció lenne.
Külön-külön jók, de egyben nem adják meg azt a plusz érzetet, ami miatt érdemes összerakni őket.

Összetétel: joghurt,cukor, természetes vanília aroma, rizskeményítő, pektin, guar gumi, citromlé koncentrátum

Tömege: 115 g

100 g: 155 kcal

Gyártja: Lactallis Polska









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések