MILKA 15.: CRUNCHY CORN: ROPOGÓS KUKORICÁVAL

A sós belevalókkal megtűzdelt Milkák közül itt van a hiányzó láncszem. A pereceset és a mandulásat már bemutattam. Ők felemás sikereket értek el nálam. Lássuk, érdemes volt-e erre várni?

Akárcsak a másik kettő, ennek is guszta a csomagolása.



Előről teljesen hagyomás tejcsokinak tűnik. Ha csak ezt látjuk, nem is gondolnánk, hogy kukoricás. Nade, hátulról...! A szélénél van két üresjárat, de a többi részéből nem sajnálták a takarmányt.



A kockákból nem annyira látványosan kandikálnak ki a szemek, mint a csomagoláson, de higgyük el, megvannak!
A csoki illatában sima tejcsokis, nem érződik "idegen anyag" jelenléte.
Ízében viszont egészen meglepően finom. Mondjuk én látatlanba a crunchy corn-ról egyből a pop corn-ra asszociáltam és valamiért úgy képzeltem el, mint a rizses csokit, csak éppen pattogatott kukoricával. E helyett, ebbe olyan darabok vannak, mint a Mogyi Mexicorn terméke, azzal a különbséggel, hogy itt csokival töltötték meg a szemeket. Nem jöttem rá hogyan csinálták, hiszen látszólag egyben vannak, de ha szétharapunk egyet, láthatjuk ezt az érdekes jelenséget.

Azt kell mondjam, hogy ebből a szériából számomra ez a nyerő, bár a kukoricát kicsit keménynek találtam.

Itt tényleg az utolsóból lett az első:))

Összetétel: cukor,kakaóvaj, sovány tejpor, szójalecitin, kakaómassza, kukorica mag 8,5%, vajzsír, édes tejsavó-por, pálmaolaj,só,aroma

Tömege:100 g, 530 kcal

Gyártja: Mondeléz International


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések