TESCO HUPIKÉK TÖRPIKÉK ERDEI GYÜMÖLCSÖS-MASCARPONÉS JÉGKRÉM




A jégkrém doboza nem nagy (magassága: 9,5 cm, tetején az átmérő: 11 cm), ám annál színesebb. Minden oldalára jutott a törpök életéből kiragadott jelenetekből.


A doboz tetejére ki, más mint a fő törp, Törpapa került és, szerintem, a másik a Tréfi vagy az Ügyifogyi lehet.
Már így látatlanba kap egy piros pontot a gyártója, mert bár nem törpbogyóval készült, mindenképpen a törpökhöz passzoló választás az erdei gyümölcs. Nem úgy, mint a Majás gumicukornál a banán és a narancs.


Kibontva ez a látvány fogad minket! Gyönyörű pinkes-lilás színe van!


Látszik, hogy nem spóroltak a gyümölcsös szósszal. Mindenhova egyenletesen jutott belőle. Sőt, felhívnám mindenki figyelmét az utolsó képre - mert sajna, én csak akkor vettem észre, amikor már a végét jártam-, hogy a doboz alján extra adag gyümölcsréteg van, tehát érdemes jó mélyre meríteni a kanalat, amikor kiszedjük. Én leettem a tetejét, végén meg ott maradtam a fagyasztott gyümiréteggel...Mondjuk önmagában is finom, de azért a jégkrémmel az igazi!


Állaga könnyed, habos. Annak ellenére, hogy alapvetően ez víz alapú jégkrém, egyáltalán nem érződik rajta. Az a 3,5 %-nyi mascarpone készítmény, amit beletettek többnek hat,sőt ízbe is érezni a jelenlétét. Nem nagyon, de néha megvillan. Főkét persze a gyümölcs dominál. Ezekből 6,5 %-nyi és még plusz 1,3 %-nyi gyümölcslé-koncentártum formájában került bele. Én elsőre leginkább az áfonyát véltem felfedezni benne, de jobban megfigyelve a málna is érezhető.
Nem túl savanyú, nem túl édes, jól eltalálták benne az arányokat. Nevéhez méltóan, igazán törpös ez a jégkrém!!!:)))))))


Összetétel: víz, cukor, erdei gyümölcsdarabok 6,5%- eper, bodza, szeder, áfonya, növényi zsír, tejsavópor, mascarpone készítmény 3,5%: tejszín,citromsav, glükózszirup,invertcukorszirup, glicerin, keményítő, gyümölcslevek koncentrátumból 1,3%: málnalé, áfonyalé, bodzalé, guargumi, szentjánoskenyérliszt, citromlé, céklalésűrítmény, zsírsavak mono-és trigliceridjei. aromák, szedervelő, betanin

Tömege: 500 ml=320 g

100 g 196 kcal

Származási hely: Magyarország

Ára: 500 Ft


MÉG TÖBB HUPIKÉK TÖRPIKÉS NASI:

GRANDESSA:DIE SCHLÜMPFE: FUNNY CUP ICE CREAM
GRANDESSA: DIE SCHLÜMPFE: HAPPY FACE ICE CREAM
TESCO ÁFONYÁS-VANÍLIÁS PÁLCIKÁS JÉGKRÉM
MCVITIE'S THE SMURFS. TÖRP ALAKÚ KEKSZEK
HARIBO TÖRPILLÁVAL
HARIBO HÓKUSZPÓKKAL
PEZ CUKORKA
HARIBO TÖRPÖK SAVANYÚ VÁLTOZAT
HARIBO HABTÖRPÖK

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések