CADBURY TWIRL




Általában a Cadbury csokik csomagolása dizájnos szokott lenni, de itt, úgy tűnik, elfogyott a szufla.
Reméljük a tartalma izgalmasabb lesz.


Valóban, a belseje ígéretesebb, de nem látványban, hanem illatban. Nagyon intenzíven tejcsokis. Kicsit talán már túl tömény is.
2 db csokirúdunk van (11*2 cm, magassága: 1,8 cm). Első ránézésre Twix hasonmás.


Szerencsére belül semmi köze az előbb emlegetett édességhez. Sőt, határozottan meglepő, hogy a Cadbury által előszeretettel használt karamellának nyoma sincs. Aki ismeri ugyanezen márka "Flake" (http://nasi-ajandek.blogspot.hu/2013/06/cadbury-favourites.html) termékét, az láthatja, hogy ez lényegében az, csak kicsit továbbgondolták és bevonták egy adat tejcsokival. Ez abból a szempontból jót tesz neki, hogy legalább nem morzsálódik annyira. Ízben sokat nem tesz hozzá, mert eleve a tömény tejpor és kakaó dominált benne, ami itt is megvan.
Mondjuk én minden Cadbury csoki híve vagyok, amiben nincs nyúlós karamella, így ezt sem vetem meg.

Összetétel: tej, cukor, kakaóvaj, kakaómassza, pálma és shea olaj, szójalecitin, aromák
Kakaótartalom: min. 25%

Tömege: 43 g, 2 db csokirúd

100 g 535 kcal

U.I.: a csoki belsejében van egy felirat, hogy nyertem egy ingyen szelet csokit, de kétlem, hogy azt Angliából kiküldenék. Bár, mivel a Tescoban vettem, lehet, hogy rajtuk számon lehetne kérni...???



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések