SVÉD NASIK 1.:IKEA FOOD: TÁBLÁS CSOKIK

Fentről lefelé: 70%-os étcsoki, 60%-os étcsoki,tejcsoki, mogyorós tejcsoki

Én először a svéd csokival, a Marabou-val, 2002-ben találkoztam. A csomagolása alapján nem fűztem hozzá nagy reményeket (egyszerű sárga csomagolásban volt, kb olyan színű, mint itt a mogyis), de ha már ott volt, megkóstoltam. És az első rekacióm az volt, hogy ez sokkal-sokkal jobb, mint a Milka (akkor még ez a csoki is sokkal jobb volt)! Imádtam!
Később ezt a márkát az IKEA-ban is lehetett kapni, de most, hogy ott jártam, már csak ezek voltak:(
A 4 közül nekem leginkább a tejcsoki és a 70 %-os étcsoki ízlett.  Ezekben semmi kivetni valót nem lehet találni, szépek, fényesek, krémesek, illatosak, finomak.

70%-OS ÉTCSOKI
Összetevők:kakaómassza, cukor, emulgálószer, természetes vanília aroma. Kakaó szárazag-tartalom: min.70%
TEJCSOKI
 
Összetevők: cukor,kakaóvaj,zsíros tejpor, kakaómassza, savópor, tejcukor, vajzsír,sovány tejpor, emulgálószer, aroma. Szárazag-tartalom: 30%
A mogyorós csokinak a csokija isteni, de benne a mogyorószemeket nem pirították meg és ettől kicsit kesernyéssé, avas hatásúvá válik. Viszont elég sokat tettek bele, aminek ez esetben annyira nem örültem.

Összetétel: cukor,kakaóvaj, mogyoró (12%), teljes tejpor, kakómassza, édes tejsavópor, sovány tejpor,vajzsír, emulgálószer, aroma.Kakaó szárazanyag-tartalom: min. 30%

Tulajdonképpen a 60%-os étcsokira sem lehet sok rosszat mondani, de az leginkább átlagosnak mondható.

Összetevők: kakaómassza, cukor, zsírszegény kakaópor, kakaóvaj, emulgálószer, aroma. Kakaó szárazag-tartalom: min.60%

Ár-érték arányban mind a 4  maximálisan megfelel. A 70 %-os csoki 390 Ft, a többi 190 Ft.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések