MILKA 2.: KEKSZES TÁBLA


Miután a LU kekszes Milkára rátaláltam, fellelkesültem, mert eddig azt hittem, hogy csak 300g-osban lehet ilyen kombinációt találni. Körbenéztem és kiderült, hogy még van Oreo-s és sima kekszes változat is. Az előbbiből sajnos nem tudtam szerezni, de a másik íme, itt van!

Külsőre ez sem látszik kisebbnek a többinél, bár ez már csak 80 g-ot nyom.:(((


24 db*2,6cm hosszú*1cm széles*0,5 cm magas részekből áll a tábla. Ránézésre eddig semmi különöset nem találunk.

Megfordítva úgy tűnik, mintha bőven raktak volna bele keksztörmeléket. Ám, az összetételt olvasván az csak a csoki 10%-át teszi ki. Gyakorlatilag a talpát meghintették, hogy jól mutasson. Ráadásul a csomagoláshoz képest, látszik, hogy kisebb kekszdarabokat tartalmaz.


Íze finom. Szerencsére nem a lekváros-műanyag csoki kombinációval van dolgunk. A keksznek pusztán annyi szerepe van, hogy ropog, élvezeti értéke elhanyagolható.

Ha már kekszes Milka, akkor a LU-s változatot válasszuk!!!! Annak a csokija is lágyabb, és fényévekkel jobb ennél.
Ja, és nagyobb is! (87g)

Összetétel: cukor,kakaóvaj, sovány tejpor, kekszdarabok (10%-búzaliszt, cukor, vaj, búzakeményítő, búzarost, zsíros tejpor,só, tejsavópor, térfogatnövelő, citromsav,aroma), kakómassza, tejsavópor, tejzsír, morgyorómassza, aroma, szójalecitin Csoki kakaó tartalma min:30%





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések