ANGOL NASIK 20.: CADBURY:CURLYWURLY,CHOMP

Nem tudom miért, de én azt gondoltam látatlanban, hogy ez egy csokival bevont keksz. Szerintem a csokiperecről asszociáltam erre. Az is kanyarog,tekereg. Nagyot tévedtem!

Ez ugyanis tömény karamella. Abból is a keményebb fajta.Amikor széttörjük, lepereg róla az összes csokoládé. És ragad,ragad,ragad bele a fogunkba...
Ezzel a karamella fajtával már a Starbarnál találkozhattunk. Íze nem rossz, de az állaga...brrr!

Összetétel: glükóz szirup, cukor, pálmazsír, sovány tejpor, kakaómassza, kakaóvaj, tejzsír, só,szódabikarbóna

Méretei: 10,3 cm*2,5 cm, 0,5 cm magas, körméretei: 22,5*7 cm
100 g 450 kcal 

Tömege: 14g

És akkor itt az ikertesója:

Igaziból e kettő termék között nagy különbséget nem véltem felfedezni. Ez ugyanaz, mint az előző,csak vastagabb kiadásban. Még az összetételük is ugyanaz.



100g 465 kcal

Tömege:23,5 g

Méretei: 11*2,5 cm, 0,5 cm magas, körméretei: 7*24 cm

VIDEÓ A CURLYWURLYRŐL:

VIDEÓ A CHOMP TERMÉKRŐL:


MÉG TÖBB CADBURY:

BUTTONS,FUDGE
STARBAR
CADBURY FAVOURITES: CRUNHIE,FLAKE,CARAMEL,DAIRY MILK
MINI ANIMALS TUBE OF BISCUITS: CSOKIS TALPÚ APRÓ KEKSZEK
CADBURY ROSES: DESSZERTVÁLOGATÁS 850G-OS FÉMDOBOZBAN

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések