MILKA : EGG'N'SPOON-MILK CREAM: HABOS TEJKRÉMMEL TÖLTÖTT CSOKITOJÁSOK KANÁLLAL




2015-ben már bemutattam a Milka eme húsvéti termékét. (http://nasi-ajandek.blogspot.hu/2015/04/utolso-husveti-darabunk-mar.html). Akkor hiányoltam a bocifoltokat és összességében rettentően édesnek találtam.
Jelentem, most vannak bocifoltok! Méghozzá lila és sárga kombóban. Ráadásul, mintha a receptúrán is változtattak volna, vagy csak megedződtem  az elviselhető cukormennyiség tekintetében, de már nem érzem annyira katasztrófálisnak, mint két éve.
Arra is rájöttem, hogy a mini kanál csak elterelés. Igazán akkor élvezhető ez a csoki, ha kibontás után egy jó nagy harapással arcunkba toljuk legalább a fél tojást. Merthogy, bár külön sem rossz a krém, leginkább az állaga miatt, de végeredményben csokival együtt a nyerő.
Mondjuk, így, hogy Karácsonyra kijöttek a hasonló formátumú hógolyóikkal, melyeknek a belső felülete is részletgazdag és szépen kidolgozott volt, hiányolok egy csibét, vagy nyulat, vagy egyéb mintát a tojásokról.

Tömege: 136 g = 4*34 g

100 g 568 kcal, 1 db 193 kcal

Termék pontos megnevezése: Alpesi tejcsokoládé tejes krémtöltelékkel (50%)

Összetétel: cukor, növényi zsírok, sovány tejpor, kakaóvaj, kakaómassza, tejzsír, édes tejsavópor, teljes tej, szója-és napraforgólecitin, mogyorómassza, aromák

A töltelék nitrogénnel habosított.

Tejkrém 20% sovány tejport tartalmaz.

KÉPEK:



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések