SPAR NASIK 3.: MOGYORÓS DESSZERT

A múltkori Bucuria Favorit mogyorókrémes-egészmogyorós desszertet nem tudtam feledni, ezért körbenéztem, milyen hasonló termék van a hazai piacon.
Rábukkantam a Bonbonetti Moments és a Vobro Nutino nevű desszertjére. Ám sajnos a Sparban egyik sem volt. De mint kiderült,  nekik is van ilyen kombinációjú saját márkás termékük. Mivel nem is volt drága (470 v. 480 Ft), vettem egyet, bár volt némi fenntartásom, hiszen az eddigi,  általam kóstolt Spar édességek közül egyiknek sem sikerült lenyűgöző hatást tennie. Talán majd ez....


A dobozban 11 desszert található. 

Már az első benyomás is elég furcsa, nem kellemes csoki illatot érezzük, hanem a kartondoboz jellegzetes szagát...ajjaj, ez nem túl jó kezdet...
Megkóstolva borzalmas élményink csak gyűlnek. Ez olyan szinten rettenetes, hogy le sem tudom nyelni...vétek ettől akár egy fél grammot is hízni...szégyen szemre- bár ilyet jó ideje nem tettem, kiköptem...
Egy nagy cukros massza az egész, kartondoboz ízzel. Gondoltam a mogyorót kiemenekítem belőle, mert egyetlen pozitívum, hogy az ropogós,de azzal sem érdemes foglalkozni, mert önmagában érezzük, hogy avas és keserű.

 Ezt az utolsó képet már csak azért rakom ide, mert ha már lefotóztam, ne menjen kárba. Na, meg azért is, hogy jól megnézzük, mi az amit még véletlenül se vegyünk meg!!!
Hacsak nem akarunk borzongani...végülis olcsóbb, mint egy mozijegy...





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések