BOCI 1.: RIGÓ JANCSI ÉTCSOKI

Utolsó Boci csokimat  kb. 13 éve ettem. Ez kekszes-barackos verzió volt és akkor még nagyon is magyarnak számított...Nem is értem miért vártam ennyi ideig a következőre ? Pedig mára már jó sok féle van ebből is, csakúgy, mint a Milkából, szinte havonta piacra dobnak egy újat. Korábban az almáspitésen már megakadt a szemem, de a gyümölcsös-tejcsokis kombinációkért nem igazán rajongok. Viszont a csokikrémeseket nagyon is szeretem, így amikor " Rigó Jancsiba" botlottam, leküzdhetetlen vágy támadt bennem a megvételére.

Ha kinyitjuk, rögtön érezzük a mennyei tejszínes-étcsoki illatát. Kettétörve kicsit csalódtam...Azt gondoltam, hogy a "Milka Amavel" széria mintájára (mely szintén süteményeket dolgoz fel táblás csoki formájában) ebben is lesz piskótás rész. Ám itt  Rigó Jancsiból csak a krémet vették át. A csokis tészta ezúttal elmarad.
 Búbánatomra gyors gyógyírt jelentett, amidőn beleharaptam a csokiba. Hmmmmmm.... abszolút sikerült hozniuk a tejszínhabos-kakaós intenzív ízt. Nagyon finom, nem túl édes, pont jól el vannak találva az arányok!

Ezek után ne lepődjetek meg, ha a jövőben majd egyre több Boci csokit (főleg étcsokis változatokat) láttok viszont az oldalon:)

hátulról
100g: 370 Ft

Méretei: teljes tábla: 16*6,5 cm, 9 mm magas, 1 kocka 2*3cm

Pontos megnevezése: Kakaós krémmel töltött (45%) étcsokoládé

Összetétel: cukor, kakaómassza, növényi zsír (pálma, shea vaj, mangómag), sovány tejpor, zsírszegény kakaópor 3%, kakaóvaj, mogyorópaszta, tejzsír, napraforgó-lecitin, citromsav,aroma







Még több Boci csoki:

Zöld citromos
PISZTÁCIÁS MOGYORÓKRÉMES NAGY TÁBLA
KÓKUSZKOCKA

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések