KEDVENC TEJTÁBLA


A Kedvenc tejtáblát a retro édességek között tartják számon. Én a 80-as években voltam gyerek, de erre egyáltalán nem emlékszem. Igaz akkor nem nagyon rajongtam a csokikért (így lehet, hogy anyu  ezzel már nem is próbálkozott). pl. a Kajlát, Macit az ABC-t, Vadász csokit és a Sport szeletet is kimondottan utáltam. Sőt még a sokak favoritját a piros táblás mogyorós csokit sem szerettem. Én jobban kedveltem a Kojak nyalókát, vaníliás karikát és a nápolyit. Meg volt egy sokszínű szív alakú keménycukorka is, azt is imádtam. Ja, és ki ne felejtsem a hengeres papírdobozban árult fagyiport:)
Csokit igaziból akkor kezdtem megszeretni, amikor apukám kint dolgozott Németországban és hozott Kitkatot, Duplot meg Milkát:)))) Hát az a csodával határos élmény volt a magyar csokik után mind állagra, mind ízre.
Most jutott eszembe, volt a kókuszos Africana, azt megettem:))) (Romániában több féle ízben ma is lehet kapni)

De most térjünk vissza a jelenbe és nézzük meg a tejtáblánkat! Kicsit sápkórosnak tűnik. Egyenlőre úgy néz ki, hogy a "tej és csokoládé íz" közül a tej fog dominálni.

Mivel én korábban ilyet nem ettem, leginkább a Kajla tejtáblához tudom hasonlítani ízét, állagát.És lehet, hogy ennek a rémképe jött elő, de ebben is érzek nagyon halványan egy kis citromaromát. (A Kajla csoki rumos-citromos, amit egyébként manapság is lehet kapni)
Az állaga határozottan tetszik, krémes, puha. Ugyan nem olvad selymesen szét a szánkban, de kellemes érzetet ad. Az íze már nem annyira, de nem mondanám, hogy fogyasztásra alkalmatlan. Igaz ennyi pénzért szerencsére ma már lehet jobbat is kapni a piacon. Gondolatindítónak, nosztalgia hangulat teremtőnek mindenképpen jó volt:))
Sőt, ha ajándékként valakinek egy retro csomagot állítanék össze, biztos ezt is beletenném.(..mert ugye ki tudhatja, lehet, hogy valakinek tényleg ez volt vagy ez lesz a Kedvence)

Összetétel: cukor, hidrogénezett növényi zsír, édes tejsavópor, zsírszegény kakaópor, szójalecitin, aromák.

Gyártja: Szerencsi Bonbon Kft. 

Nettó tömege: 100g








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések