AJÁNDÉK ÖTLETEK 20.: VALAMI AMERIKA AJÁNDÉKCSOMAG

Ez egyáltalán nem karácsonyi csomag, de ha már van ilyen is, bemutatom:)))


 HOZZÁVALÓ TIPPEK EGY AMERIKAI TÍPUSÚ CSOMAG ELKÉSZÍTÉSÉHEZ:

1 db amerikai zászlót imitáló alap - jelen esetben egy műanyag kalap, mely eredetileg partykellék funkciót tölt be-,
Alap lehet még egy nagyobb popcornos doboz is ( szerintem ezt mozikban be lehet szerezni). Az angolszász területeken igen kedvelt ajándékcsomag az ún. "movie night", aminek szintén ez a pillére.

Nasik:

Én itt az alábbiakat használtam:

330 ml dobozos cola (az itt nem látszódik, mert az tettem az aljába, hogy "feldobja" a többi terméket, hogy jól mutassanak)
Smile palacsinta (2 db),
Kap Kek nevű egyesével becsomagolt muffin (feltételezem ez a cupcake fonetikusan- nem egészen autentikus,de itthon ez is jó :))
M&M csokigolyók
Spar Chocolate chips cookies (kimondottan amerikai mintás)
Spar Pop Corn (mely nagyon amerikai csomagolást kapott)

Ezen kívül szóba jöhet még:

bármilyen zacskós Brownie ( a CBA-ban láttam kb. akkora, mint itt a Spar csokidarabos süti ,csak kb.3-szor annyiba kerül)
Jim Bim whiskey-cola
bármilyen bourbon whiskey v. ebből készült édesség (pl. Jack Daniels karamella)
Yankies szeletes csoki
Marshmallow-főleg a hatalmas henger alakúak
BBQ ízesítésű chips v. szószok
...stb.


 Végezetül az egészet tekerjük bele egy celofánba és kötözzük meg kék,piros,fehér v. mindhárom színű szalaggal.













Megjegyzések

Népszerű bejegyzések