HALLOREN: DASISSES: PRALINE TO GO: SÓS KARAMELLÁS, PERECES ÉS FÖLDIMOGYORÓVAJAS

 



A Halloren néha feltűnik a hazai piacon is, leginkább a klasszikus golyók formájában. Viszont ez nem túl gyakori, így azt gondolom, hogy ezt a magyarok annyira nem szeretik.

És valóban, amit én kóstoltam korábban a kakaós-tejszínes, az nem is volt nagy szám. Ellenben ez a kollekció maga a telitalálat!

Ugyan mind a 3 változat sós, tehát a "Reese's" csokikra hajaz, de nagyon jól összehozták őket. 

 70 g 6 db ropogós tejcsokival bevont pralinét tartalmaz. 

Nekem a legjobban a pereces és mogyoróvajas ízlett, de a karamellkrém sem rossz, csak én nem szeretem a folyékony állagát.

 

 


MELYIK A KEDVENC FAJTÁD- MONDD EL...

 

"TARTS EGY KIS ÉDES SZÜNETET"


 

 Sós pereces



"KÉT GOLYÓ JOBB A SEMMINÉL"


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések