MILKA 28.: TRIPLE A LÁ CARAMEL AND CHOCO: KAKAÓS, KARAMELLÁS



Egy ideje a Milka már nem csak az új ízekre koncentrál, hanem egyre-másra új formátumú csokitáblákkal is kísérletezik. A legfrissebb széria a "Triple" nevet kapta. Amolyan három az egyben, avagy variációk egy témára.


Úgy látszik a karamellás Milka nagyon kelendő, mert a megelőző "Collage" párosnak az egyik tagja is ilyen ízesítést kapott, és most is ezt "kell" ennünk.:)
Amúgy érdekes megoldás, egy táblán belül három különböző állag felvonultatása.


Ahogy ránéztem a táblára valami zavaró volt benne, csak nem tudtam mi. Némi töprengés után rájöttem, hogy nekem a  csigavonal abszolút nem illik a képbe.Helyette valami függőles vagy vízszintes vagy bármilyen egyenes vonalat kellett volna rakni, nem ezt a kacskaringót.
Vagy a másik két mintának is teljesen eltérőnek kéne lennie. Lehetne mondjuk az egyik kockás, vagy a már jól ismert "felhólyagosodott" minta.


Bár az előbb megemlítettem, mennyi karamellás Milka van, őszintén, én még e téren szűznek számítok ,ez lesz az első. Így összehasonlítási alap nem nagyon van, ettől függetlenül gondolom, hogy a folyékon krém az olyan  lehet, mint a "Milka Caramel" normál táblás csokijában, csak épp miniben. Ez egyébként a kancskaringós rész, csak sajna a képen nem nagyon jön elő az a éles elkülönültség, ahogy a csomagolás ábráján. Ne próbálkozzunk a kocka feltörésével (!), mert rettenetesen ragacsosak leszünk utána. Nekem ez túlzottan édes, dehát, mint tudjuk a karamell is cukorból van,meg alapból a csoki sem keserű, szóval talán erre számítani lehetett.
A szilárdabb krém (sréhen hullámos) olyan, mintha a tejes alaphoz némi karamellt kevertek volna. Ennek az állaga barátságosabb. A tibi csoki mézeskalácsosa meg a múlt héten bemutatott Ritter Chai Latte-ját juttatja eszembe. Az utolsó (vízszintes hullám) meg olyan, mint a Daimos.
Most jut eszembe, az előbb azt írtam, egy karamellásat sem ettem, de ez megvolt. Sőt most már arra is emlékszem, hogy borzasztó volt. Nagyon kemény, emiatt persze nagyon ropogós, viszont túlpirított és ha szétrágjuk elég makacsul beletapad a fogsorba.

Szóval, ahogy írtam ez 3 in 1: Daim, Caramel és a Caramel Cream.

Termék megnevezése: Alpesi tejcsokoládé karamell ízű tejes krémmel 12%, folyékony karamell töltelékkel 8,5%, és karamellizált manduladarabokkal 3%


MÉG TÖBB KÉP:





Nézzük a kakaósat. Én a "Milka Chocolate Mousse (Dessert)" változatát kimondottan szeretem.


A kép itt sem sikerült, de a mellékelt videóban jól láthatók a különbségek.

Kezdem itt is a folyékonnyal. Hát, ez sem kevésbé ragadós. Olyan, mint a flakonos csokiöntetek vagy szirupok. Ráadásul, ez is elég édesre sikerült. Itt is jobb lett volna, ha kontrasztosabb a tejcsokival és kicsit kesernyésebbre hagyják.Így teljesen elnyomja a fincsi alapot.
Viszont a szilárd krémesnél tökéletes az összhang.Szerencsére ebbe már nem jutott annyi cukor, az előtték a karamellesnél meg a folyékony kakaósnál, így a tejcsoki és a habos, selymes töltelék jól kiegészítik egymást.
A harmadikban fekete keksztörmelék van. Szerintem ezt az Oreo változaban használják. Azon túl, hogy ropog, a szimpla tejcsokihoz nem sokat tud hozzáadni.

Végerendményben, megállapítható, hogy nincs új a nap alatt. Mármint ízben, dizájnban igen. Viszont ez utóbbi nem a legütősebb megoldások egyike.

Termék megnevezése: Alpesi tejcsokoládé kakaós krémmel 12%, folyékony kakaós töltelékkel 8% és kakaós kekszdarabokkal 2,5%

Összetétel: cukor, kakaóvaj, sovány tejpor, tejsavópor, kakaómassza, növényi zsírok, vízmentes tejzsír, zsírszegény kakaópor 3%, búzaliszt, glükózszirup, glicerin, szorbit, szója és napraforgólecitin, só, teljes tejpor, morgyorómassza, aromák, nagy zsírtartalmú tejpor, búzakeményítő, Ca-foszfátok, térfogatnövelők

100 g 520 kcal

Tömege:90 g



Videó a termékről


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések